ראיון עבודה בזק בינלאומי - שאלות מראיונות עבודה ב-בזק בינלאומי לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    בזק בינלאומי  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות
 
Theworker > שאלות מראיונות עבודה בזק בינלאומי  > תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

שאלות מראיונות עבודה בבזק בינלאומי לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

 
הצג מידע על share on facebook

39 - 31 מתוך 39
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) ינואר 2016 29.02.2016
פרטים כלליים לגבי התהליך קליטה ומסירת פרטים אישים על מקומות עבודה, ניסיון תעסוקתי והמלצות ממעסיקים קודמים
שאלות מתוך הראיון תפקוד בקבוצה, תפקוד במצבי לחץ, נכונות לשעות נוספות, נכונות לעבודה ארוכת טווח, מודעות אישית, ראש גדול, תכונות שליליות וחיוביות על עצמך, למה בזק בינלאומי.
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) ינואר 2016 21.01.2016
פרטים כלליים לגבי התהליך יש שני שלבים : 1. דינמיקה קבוצתית ואישית
איך אתה עם אנשים דיונים על התפקיד , הצגת עצמך .
2. למי שהם אומרים להישאר הם עושים מבחן קצר אמריקאי על ידע בסיסי במחשבים כמו מה זה ping ? מה זה דיירבר כל מיני .
אחרי זה נשארת אית מישהי מכוח אדם שעשתה לך את הדינימקה הקבוצתית וראש צוות תמיכה טכני שהוא גם שואל שאלות וזה . אחרי יומיים יחזירו תשובה בהצלחה .
שאלות מתוך הראיון 1. אם משהו משגע אותך בטלפון ואתה הסברת לו אלף פעם מה אתה עושה ?
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) דצמבר 2015 17.12.2015
פרטים כלליים לגבי התהליך מרכז ההערכה-פתח התקווה
שאלות מתוך הראיון לדרג סיטואציה מ1-10 . לבד
לדרג סיטואציה מ1-10 בקבוצה .
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) דצמבר 2015 04.12.2015
פרטים כלליים לגבי התהליך תהליך ארוך של כמה שלבים
שאלות מתוך הראיון מה היבטים שליליים של תפקיד הזה
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) נובמבר 2015 17.11.2015
פרטים כלליים לגבי התהליך ממלאים טופס, ראיון כללי עם מועמדים לתפקידים אחרים, ראיון אישי ומקצועי.
שאלות מתוך הראיון מה היתרון והחסרון שיש בך
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) אפריל 2009 15.10.2015
פרטים כלליים לגבי התהליך התהליך כולל אבחון קצר ולאחריו ראיון עם מנהל צוות מגייס
שאלות מתוך הראיון *היכן אתה רואה את עצמך בעוד מספר שנים?
*סימולציית תמיכה טכנית(המנהל מדמה לקוח)
*האם הלקוח צודק?(באופן כללי)
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) ינואר 2015 26.08.2015
פרטים כלליים לגבי התהליך רציתי לדעת כמה השכר
שאלות מתוך הראיון שאלו אותי אם אני דתי
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) יוני 2014 17.07.2015
פרטים כלליים לגבי התהליך במידה וקורות החיים מתאימים, יוצרים קשר עם המועמד ושולחים לו חומר לימוד דרך האימייל.
שאלות מתוך הראיון שאלות טכניות על מחשבים + סימולציות לבדיקת הידע.
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) מרץ 2013 24.06.2015
פרטים כלליים לגבי התהליך מושיבים את כולם במעגל
שאלות מתוך הראיון למה אתה הכי מתאים דווקא
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) יולי 2013 25.05.2015
פרטים כלליים לגבי התהליך ראיון סטנדרטי עם שאלות כמו בכל מקום.
שאלות מתוך הראיון 5 דברים טובים על עצמך
5 דברים רעים על עצמך
למה אני מתאים
איך אני מתמודד עם לחץ
ועוד שאלות בסגנון...
תשובות הוסף תשובה
 


 
  בזק בינלאומי    
 
 
1000 עובדים
משרדים ראשיים: פתח תקווה
 
 
  בזק בינלאומי, ספקית שירותי האינטרנט והתקשורת הבינלאומית המובילה בישראל, הוקמה בשנת 1996 כחברה בת, בשליטה מלאה של תאגיד התקשורת בזק.